ရွိန္ဝါ

ကၽြန္ေတာ္ ဒီ blog ေလးကို ေထာင္ရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ -----
ရွင္းပါတယ္။ က်ေနာ့္စာေတြ လူမ်ားမ်ားဖတ္ေစခ်င္လို႔။ တစ္ေနရာတည္းမွာ စုစည္းထားခ်င္လို႔။ တစ္ခ်ိဳ႕ေသာ မဂၢဇင္းေတြကို စာမူမပို႔ခ်င္လို႔။

Tuesday, February 5, 2013

“မ်က္လံုး ႏွင့္ နား မွ နွလံုးသား ႏွင့္ ဘ၀မ်ားစြာ အထိ (Ice Age)”

က်ေနာ္ ကာတြန္းကားေတြ အရမ္းၾကိဳက္တာပဲလို႔ လူၾကားထဲ ေျပာမိရင္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ေျပာင္စပ္စပ္ မ်က္ႏွာေပး နဲ႔ အထင္ေသးသလို ၾကည့္ၾကပါတယ္။ ဒီအရြယ္ၾကီးေရာက္ေနျပီ။ ကာတြန္းကားၾကည့္စရာလားဆိုတဲ့သေဘာေပါ့။ အဲ့လူေေတြကို က်ေနာ္ တစ္ခြန္းေလာက္ပဲ ေမးၾကည့္ခ်င္ပါတယ္။ Kungfu Panda ေနာက္ခံစကားေျပာေပးတာ ခင္ဗ်ားတို႔ သိပ္ၾကိဳက္တဲ့ ဂ်က္ကီခ်မ္းတို႔၊ ဂ်ိဳလီတို႔၊ မီရွယ္ရိုးတို႔၊ ဗန္ဒိမ္းတို႔ဆိုတာ သိလားလို႔ေပါ့။ ေနာက္ျပီး ကာတြန္းကားေတြရဲ႕ ေနာက္ခံ သီခ်င္းေတြကို ဘယ္သူေတြ ဆိုလည္းေရာ သိလားလို႔။ Bryan Adam, Celine Dion တို႔ ဆိုမွန္းသာ သိရင္ ဖ်ားေတာင္ ဖ်ားသြားဦးမယ္။ ဒီေနရာမွာ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေျပာၾကတာတစ္ခုက Romantic ျဖစ္ေအာင္ ရိုက္တာ Twilight မွာဆိုရင္ အခန္းမ်ားစြာ ရိုက္ရေပမယ့္ Up ကားေလးမွာေတာ့ တစ္ခန္းတည္းနဲ႔ ျပလို႔ရတယ္တဲ့။ ဟုတ္ပါတယ္။ ကာတြန္းကားေတြရဲ႕ အေကာင္းဆံုး အားသာခ်က္ဟာ မိမိေျပာခ်င္တာ ျပခ်င္တာကို အကုန္ျပနိုင္ ေျပာနိုင္ပါတယ္။ ဘာမွ အခက္အခဲ မရွိပါဘူး။ အားနည္းခ်က္ကေတာ့ Happy Ending ပဲ အျမဲျဖစ္ေလ့ရွိတာေပါ့။ ဒါလဲ ေပ်ာ္ရြင္စရာ အဆံုးသတ္ကို ၾကိဳက္ၾကတဲ့သူေတြက မ်ားေတာ့ သိပ္မေျပာပေလာက္ပါဘူး။
ထားပါေတာ့။ က်ေနာ္ ပထမဦးဆံုးအေနနွင့္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားလည္း ၾကည့္ဖူးၾကေလာက္တဲ့ Ice Age ဆိုတဲ့ ကာတြန္းကားေလး အေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ က်ေနာ့္ မ်က္စိ နဲ႔ နားကို သူတို႔ ဘယ္လို သိမ္းပိုက္ျပီး က်ေနာ့္ ႏွလံုးသားကို ဘယ္လိုသြန္သင္ခဲ့တယ္ ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းေပါ့။
ဇတ္လမ္းကေတာ့ တိုတိုေလးပါ။ ဒီကားမွာ ဇတ္ေကာင္ သံုးေယာက္ပဲ ပါပါတယ္။ ဆင္ၾကီး မန္နီရယ္။ ရွဥ့္ငေျပာင္ေလး ဆစ္ ရယ္။ ျခေသၤ႔ၾကီး ဒီေယဂို ရယ္ပါ။ ျခေသၤ့ေတြ လိုက္လို႔ ေျပးရင္းနဲ႔ မုဆိုး နဲ႔ မုဆိုးရဲ႕ ဇနီး လူခ်င္းကြဲသြားၾကတယ္။ အဲဒီမွာ ေျပးရင္းလႊားရင္း မုဆိုးရဲ႕ ဇနီးက ေသဆံုးခါနီးမွာ မန္နီ နဲ႔ ဆစ္ကိုေတြ႔ျပီး သူ႕ကေလးေလး ကို သူတို႔ လက္အပ္ခဲ့တယ္။ သူတို႔က မုဆိုးကို ျပန္ရွာျပီး ေပးတယ္။ အဲဒီမွာပဲ ျခေသၤ့အုပ္စုထဲက ဆရာၾကီးရဲ႕ လက္ေထာက္ ဒီေယဂို ပါ လိုက္လာျပီး သူတို႔ိကို ေထာင္ဖမ္းတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္ပိုင္းမွာ ဒီေယဂို က အျမင္မွန္ ရျပီး မန္နီတို႔ကို အသက္စြန္႕ျပန္ကယ္တယ္။ ကေလးေလး ကို သူ႔အေဖ လက္ထဲ ျပန္ထည့္လိုက္နိုင္တယ္ ။ ဒါပါပဲ။ ဇတ္လမ္းက ရိုးရိုးေလးပါ။ တိုတိုေလးပါ။ ဒါေပမယ့္ ေတြးစရာေတြေတာ့ အမ်ားၾကီးရပါတယ္။
ပထမဦးဆံုး ဇတ္လမ္းနဲ႔ သိပ္ျပီးေတာ့ မသက္ဆိုင္ဘဲ ကားထဲ ထည့္ထားတဲ့ ရွဥ့္တစ္ေကာင္ အေၾကာင္းေျပာခ်င္ပါတယ္။ အဲဒီ ရွဥ့္ေလးက သူစားမယ့္ သစ္ၾကားသီးေလး ကို လိုက္ရွာရင္း ဖြက္ရင္းနဲ႔ပဲ ကားအစ ကားအဆံုး ျပီးသြားပါတယ္။ ပထမေတာ့ က်ေနာ္လဲ ဒါ ဘာသေဘာပါလိမ့္ ဆိုျပီး နားမလည္ပါဘူူး။ ေနာက္ေတာ့မွ စဥ္းစား မိတာက ဟာ ဒါ ငါတို႔ကို ေျပာတာပဲ။ စား၀တ္ေနေရး အတြက္ပဲ အခ်ိန္ကုန္ျပီး ကမာၻၾကီး ဘာျဖစ္ျဖစ္ေန ဂရုမစိုက္ မသိခ်င္ စိတ္မ၀င္စားတဲ့ ငါတို႔လို လူေတြ အေၾကာင္းေျပာတာပဲလို႔။ အဲလို လူေတြအမ်ားၾကီး သင္တို႔ရဲ႕ ပတ္၀န္းက်င္မွာ ရွိမွာပါ။ သူတို႔က သင္တို႔ကို ရန္လည္း မျပဳပါဘူး။ ကူလည္း မကူညီပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ သူတို႔ အစာရရင္ ျပီးေရာ တစ္ျခားသူေတြကို ထိခိုက္သည္ျဖစ္ေစ မထိခိုက္သည္ ျဖစ္ေစ ၾကံေဆာင္တတ္ၾကပါတယ္။ အဲ့ ကာတြန္းကားေလးမွာ အဲဒါေလးကို တစ္ကြက္ ႏွစ္ကြက္ေလာက္နဲ႔ မီးေမာင္းထိုးျပသြားတာပါ။ ျပီးေတာ့ ရွိေသးတယ္။ အဲဒီ ရွဥ့္ေလး ဘယ္ေတာ့မွ သူ႔အစာကို မသိမ္းဆည္းနိုင္ဘူး။ ေျပာခ်င္တာက စား၀တ္ေနေရး ကိစၥဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ မျပီးဘူးေပါ့ဗ်ာ။
ဆင္ၾကီး မန္နီရဲ႕ စရုိက္ကလည္း ထူးျခားပါတယ္။ တစ္ေကာင္တည္းေနပါတယ္။ သူ႔လို ဆင္မ်ိဳးမရွိဘူးလို႔ ထင္ျပီး တစ္ေကာင္တည္းပဲ ေအးေအးေဆးေဆး ေနခ်င္တဲ့သူပါ။ ဒါေပမယ့္ မတရားတာ အျမင္မေတာ္တာေတြ႔ရင္ေတာ့ အားနည္းသူေတြကို ကူညီတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကူညီျပီးရင္လည္း သူနဲ႔ မဆိုင္သလို သူ႔လမ္း သူဆက္သြားတာပါပဲ။ ဒါက ဒီကားထဲမွာပါ။ ေနာက္ပိုင္း အဆက္ေတြက်ေတာ့ သူလည္း အေဖာ္ရွာေတြ႔ျပီး သာမန္တိရစာၦန္ေတြလို ေနထိုင္သြားပါတယ္။ အဲဒီမွာ စဥ္းစားစရာ တစ္ခ်က္က လူေတြဟာ အထီးက်န္ေနရတာကို တကယ္မၾကိဳက္ပါဘူး။ ေအးေအးေဆးေဆး ေနခ်င္တာနဲ႔ အထီးက်န္ေနရတာ တျခားစီပါ။ တကယ့္ တကယ္မွာေတာ့ အသိုင္းအ၀ိုင္းကို ၾကိဳက္ပါတယ္။ က်ေနာ္ေတာင္ စာသင္ေနရင္းနဲ႔ တပည့္ေတြကို ေဟ့ မင္းတို႔ အခု လုပ္ေနတာေတြ ငါ အကုန္လုပ္ဖူုးတယ္လို႔ ေျပာလိုက္ရင္ အဲ့တပည့္ေတြကို က်ေနာ့္ကို အရမ္းခ်စ္ေတာ့တာပါပဲ။ မင္းတို႔က အေဆာင္ေရွ႕ ဂစ္တာတီးဖူးသလို ငါလည္းတီးဖူးတာပဲ။ မင္းတို႔ ေသာက္စားမူးယစ္ ဖူးသလို ငါလည္း မူးယစ္ဖူးတာပဲ လို႔ေျပာလိုက္။ အဲ့ေကာင္ေတြ ပြဲက်ေရာပဲ။ ဒါလဲ လူ႔ေလာကမွာ အေရးၾကီးတဲ့ စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ အေျခအေနတစ္ခုကို တစ္ကြက္ ႏွစ္ကြက္တည္းနဲ႔ ျပသြားတာပါ။
ရွဥ့္ငေျပာင္ေလး ဆစ္ ကေတာ့ ဒီကားမွာ ဆရာၾကီးပါ။ ေျပာင္ေခ်ာ္ေခ်ာ္ တစ္ခ်ိန္လံုးလုပ္ရင္း တစ္ကားလံုးကို သူက ဆြဲေခၚသြားတာပါ။ သူလည္း ေျပာင္သာ ေျပာင္ေပမယ့္ တကယ့္ တကယ္ အေရးၾကံဳလာရင္ေတာ့ စြန္႔စားဖို႔ ၀န္မေလးသုူပါ။ ဘဲစစ္တပ္နဲ႔ တိုက္ခိုက္တာေလးကို အဲ့ကားမွာ ရယ္စရာေလး အေနနဲ႔ ျပထားပါတယ္။
ျခေသၤ့ ဒီေယဂိုရဲ႕ စရိုက္ကေတာ့ ပိုစိတ္၀င္စားဖို႔ေကာင္းပါတယ္။ ဒီမွာ ေျပာစရာရွိတာ တစ္ခုက အဲ့ကားမွာ ဒီေယဂိုက ျခေသၤ့နဲ႔ တူေပမယ့္ သူတို႔က Tiger လို႔ပဲ ေခၚပါတယ္။ အဲေတာ့ က်ေနာ္ တစ္ခု သြားသတိရတယ္။ သိပၸံပညာရွင္ေတြ ေျပာတာက အာရွမွာ ျခေသၤ့မရွိဘူးတဲ့။ ေနာက္မွသာ နယ္ေျမေတြ ေျပာင္းျပီး ေရာက္လာတာတဲ့။ အဲေတာ့ က်ေနာ္တို႔ ဘုရားေတြ ေရွ႕က ျခေသၤ့ေတြက ဘယ္လိုပါလိမ့္။ သီဟ ဗာဟု ဇတ္လမ္းက ဘယ္လိုပါလိမ့္။ ေနာက္ျပီး သီဟပူရ လို႔ ဘာသာျပန္လို႔ရတဲ့ Singapore နိုင္ငံမွာလည္း ျခေသၤ့မရွိပါဘူးတဲ့။ မရွိသာ မရွိတယ္ ငါးနဲ႔ေတာင္ စပ္ေဖာက္ျပီး ရုပ္ထု လုပ္ထားလိုက္ေသးတယ္။ Merlion ဆိုျပီး။ အဲေတာ့ က်ေနာ္တို႔ပဲ မွားလား။ သူတို႔ပဲ မွားလား။ ျခေသၤ့နဲ႔ ဆင္က မကြဲဘူးလား။ ဘာေတြမွန္းကို မသိေတာ့ဘူး။ ထားပါေတာ့။ ဒါကေတာ့ စကားစပ္မိလို႔ ေျပာတာပါ။
ဒီေယဂိုကေတာ့ ရွင္းပါတယ္။ မန္နီနဲ႔ ဆစ္ ေနာက္ကို လိုက္တာ ကေလးေလးကို လုဖို႔ပါ။ ဒါေပမယ့္ မန္နီကိုလည္း သူတစ္ေယာက္ထဲ ခ်လို႔ မနိုင္ေတာ့ ေဘးကေနပဲ ကပ္လိုက္ပါတယ္။ အခြင့္ၾကံဳရင္ လုမယ္ေပါ့။ ျပီးေတာ့ သူတို႔ ျခေသၤ့အုပ္စု ရွိတဲ့ ေနရာကို သူကပဲ လမ္းကၽြမ္းသလို ဘာလိုလိုနဲ႔ မွ်ားေခၚတာပါ။ အဲ့ေနရာမွာ က်ေနာ္ တစ္ခုစဥ္းစားမိတယ္။ ေအာ္ လမ္းတူေပမယ့္လည္း လူခ်င္း မတူနိုင္ ခံယူခ်က္ခ်င္း မတူနိုင္ဘူးဆိုတာေလးပါ။ ဒီလမ္း တစ္လမ္းထဲကို ေလ်ာက္ေနေပမယ့္လည္း ကိုယ့္မိတ္ေဆြ လို႔ မထင္ပါနဲ႔။ ကိုယ့္ကို အခြင့္အေရးၾကံဳရင္ စားမယ့္လူဆိုတာ သတိထားဖို႔ပါပဲ။ အဖြဲ႕အစည္းေတြ အသင္းအဖြဲ႔ေတြ နဲ႔ အလုပ္လုပ္ေနတဲ့သူေတြ စဥ္းစားစရာပါပဲ။
အဲလိုနဲ႔ သူတို႔ သံုးေယာက္ခရီးဆက္သြားလိုက္ၾကတာ။ လမ္းမွာ အႏာၱရာယ္ေတြ႔ပါေလေရာ။ အဲဒီမွာ ဆင္ၾကီး မန္နီက ဒီေယဂိုကို အသက္စြန္႔ျပီး ကယ္လိုက္ပါတယ္။ အဲေတာ့ ဒီေယဂို ေျပာင္းလဲပါျပီ။ သူေနထိုင္ခဲ့ရတဲ့ ေနရာက တကယ့္ကို ေတာတြင္းဥပေဒ အရ သူနိုင္ကိုယ္စား ပတ္၀န္းက်င္မွာပါ။ ဘယ္သူကမွ ဘယ္သူ႔အတြက္ အနစ္နာ မခံပါဘူး။ သုူ႔အသက္ကို အဲဒီလိုလည္း ကယ္လိုက္ေရာ သူေတာ္ေတာ္ အံၾသသြားပါတယ္။ သူတစ္ခါမွ မၾကံဳဖူးဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာနဲ႔ ဘာလို႔ကယ္တာလဲ ေတာင္ ေမးလိုက္ပါေသးတယ္။ အဲဒီမွာ က်ေနာ္ တစ္ခုသြားစဥ္းစားမိတာက ငယ္ငယ္တုန္းက သင္ခဲ့ရဖူးတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ရိုက္ခတ္မႈေၾကာင့္ ေျပာင္းလဲသြားတဲ့ ေက်းညီေနာင္ အေၾကာင္းပါ။ ဒါေပမယ့္ ဒီကားမွာ တိရစာၦန္ေတြနဲ႔ ျပေပမယ့္ လူ႔အေၾကာင္းေတြကိုပဲ ေျပာတာပါ။ တကယ့္တကယ္မွာ လူဆိုးျဖစ္ေစ လူေကာင္းျဖစ္ေစ သူတို႔မွာ လူဆန္တဲ့ ႏွလံုးသားရွိပါတယ္။ အေျခအေနအမ်ိဳးမ်ိဳး ေၾကာင့္သာ ေျပာင္းလဲေနရတာပါ။ ဒီကားမွာလည္း လူသား ကေလးေလးက လမ္းစေလ်ာက္တတ္ေတာ့ သူ႔ဆီလာေတာ့ ဒီေယဂို ျဖစ္ေနတဲ့ပံုက နဂိုလို စားဖို႔ ၀ါးဖို႔ထက္ နုးညံံ့တဲ့ ႏွလံုးသား ကို က်ေနာ္တို႔ ျမင္လိုက္ရပါတယ္။ ဒါကိုလည္း တစ္ကြက္တည္းနဲ႔ ျပသြားတာပါ။
အေကာင္းဆံုး အခန္းကေတာ့ ဒီေယဂို ေနာင္တရတဲ့ အခန္းပါ။ Climax လို႔ပဲ ေျပာရမလား။ သူ ေနာင္တရေတာ့ မန္နီ နဲ႔ ဆစ္ ကို ၀န္ခံပါတယ္။ ငါ မင္းတို႔ကို သတ္ဖို႔ ျခေသၤ့ေတြ ေတာထဲ မွ်ားေခၚလာတာပါေပါ့။ ဒါေပမယ့္ အခုေတာ့ ေနာင္တရပါျပီေပါ့။ ငါ့ကို ခြင့္လႊတ္ပါေပါ့။ ငါမင္းတို႔ကို လြတ္ေအာင္ လုပ္ေပးမယ္ေပါ့။ ငါ့ကို ယံုပါတဲ့။ အဲဒီေနရာမွာ မန္နီနဲ႔ ဆစ္ ကလည္း ျပန္ေျပာပါတယ္။ အင္ မင္းကို ငါတို႔ ဘယ္လိုယံုရမွာလဲေပါ့။ ဒီအထိေတာင္ ေရာက္လာျပီးမွ ယံုစရာလားေပါ့။ အဲေတာ့ ဒီေယဂိုက ေျပာပါတယ္။ “ ဒါ ငါရဲ႕ ေနာက္ဆံုး အခြင့္အေရး မို႔လို႔ပါကြာ” တဲ့။ က်ေနာ္ ၾကက္သီးေတာင္ ထသြားတယ္။ ဒါေတာ္ေတာ္အေရးၾကီးပါတယ္။ သူေျပာလိုက္တဲ့ စကားေလးဟာလည္း တိုတိုေလးပါ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ့္အတြက္ေတာ့ စဥ္းစားစရာေတြ အမ်ားၾကီးရပါတယ္။ တစ္သက္လံုး သူမ်ားအသက္ေတြ သတ္၊ ယုတ္မာ ဆိုးသြမ္းခဲ့တဲ့သူေတြကို လူေကာင္းေတြက တစ္ၾကိမ္ေလာက္ေတာ့ သူတို႔ ေကာင္းတာေလးကို လုပ္ခြင့္မေပးသင့္ဘူးလား။ သူတို႔ကို တစ္ၾကိမ္ေလာက္ေတာ့ မယံုၾကည့္သင့္ဘူးလား။ ဒါ စဥ္းစားစရာပါ။ အဲဒီလို ေျပာင္းလဲခ်င္ေနတဲ့ လူဆိုးေတြကို ယံုယံုၾကည္ၾကည္ ေျပာင္းလဲခြင့္ မေပးရင္ လူေကာင္းဆိုတဲ့သူေတြကေရာ မွန္ပါဦးမလား။ က်ေနာ္တို႔ မေျဖတတ္ပါဘူး။ ေတြးၾကည့္တာပါ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာတို႔ရဲ႕ ရွင္ေတာ္ျမတ္စြာဘုရားကေတာ့ အဂၤုလိမာလ ကို ရဟန္း၀တ္ခြင့္ ျပဳပါတယ္။ ဒီေနရာမွာ Movie Crazies က Admin တို႔က ရုပ္ရွင္နဲ႔ ပတ္သတ္တာပဲေျပာဆိုလို႔ က်ေနာ္ မေျပာေတာ့ပါဘူး။ က်ေနာ္တို႔ နိုင္ငံနဲ႔ အခုေတာ္ေတာ္ တိုက္ဆိုင္ပါတယ္။ ကိုယ့္ဘာသာပဲ ေတြးၾကည့္လိုက္ၾကပါ။ ဟဲဟဲ။
အင္း တစ္ကားလံုးခ်ံဳၾကည့္လိုက္ရင္ေတာ့ ကားေလးက တိုိတိုေလးေပမယ့္ ေပးသြားတာေတြ ျပသြားတာေတြ အမ်ားၾကီးပါ။ ယူရင္ ယူသေလာက္ရပါတယ္။ ေနာက္ျပီး ကိုယ့္ေပါင္ကို လွံေထာင္းလိုက္ပါဦးမယ္။ တစ္ဆိတ္ရွိ စကားေတြ အမ်ားၾကီးေျပာ ဇတ္ေကာင္နဲ႔ေတာင္ မလိုက္ဖက္ဘဲ စကားလံုး အၾကီးၾကီးေတြ ေျပာ၊ ဇတ္ကားက ျပီးသြားတာေတာင္ သူတို႔က ရုပ္ရွင္ၾကည့္တဲ့သူကို သူတို႔ တပည့္မ်ား မွတ္ေနသလား မသိ အတင္းၾကီးပဲ ဆို ဆံုးမ ေနခ်င္တဲ့ အခုေခတ္ ျမန္မာရုပ္ရွင္ကားေတြ ရိုက္ကူးသူေတြကို ေျပာခ်င္ပါတယ္။ အဲ့ကာတြန္းကားေလးရဲ႕ ေနာက္ဆံုး တစ္ခန္းကိုပဲ ၾကည့္လိုက္ပါလို႔။ အဲ့မွာ ကေလးအေဖက ကေလးေလးကိုျပန္ရေတာ့ မန္နီရဲ႕ ႏွာေမာင္းမွာ ကေလးေလး ပတ္ခဲ့ဖူးတဲ့ လည္ဆြဲေလးကိုပဲ ခ်ိတ္ေပးလိုက္ပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္တယ္ဆိုတဲ့ သေဘာေပါ့။ ဘာမွ မေျပာပါဘူး။ နားလည္း နားလည္လို႔ ရပါတယ္။ အင္း အဲ့ေနရာမွာ ခုေခတ္ ျမန္မာကားေတြသာဆို ရႊန္းရႊန္းေ၀ေအာင္ ေျပာလိုက္မယ့္ျဖစ္ျခင္း။
ထားပါေတာ့။ က်ေနာ္ ေျပာခ်င္တာေလးက ရုပ္ရွင္ကားေကာင္းေလးေတြၾကည့္ရရင္ တကယ့္ဂႏၱ၀င္ စာေတြကို ဖတ္ရသလို သင္ခန္းစာေတြ ေတြးစရာေတြ အမ်ားၾကီးရနိုင္ေၾကာင္း။ မ်က္စိ နဲ႔ နားကေန ရင္ထဲႏွလံုးသားထဲ ေရာက္ျပီး ဘ၀အတြက္ အမ်ားၾကီး သင္ယူလို႔ ရေၾကာင္းပါ။ ရုပ္ရွင္သရဲေတြ ဆိုတာ ဘ၀ေတြ အမ်ားၾကီးကို ျဖတ္သန္းဖူးပါတယ္လို႔ ေျပာလို႔ရပါတယ္။ ဂုဏ္ယူလိုက္ၾကစမ္းပါဗ်ာ။ အင္း ရုပ္ရွင္သရဲဆိုတာ က်ေနာ္ကေတာ့ Movie Crazies ေတြကို ျမန္မာလို ဘာသာျပန္ျပီး နာမည္ေပးၾကည့္လုိက္တာပါ။။။။


ရွိန္၀ါ


1 comment:

  1. ေရလည္ေၾကြရတဲ့ ကာတြန္းကား ♥

    ReplyDelete